Geng suka senyum

Tuesday, April 23, 2013

Assignment punya pasal



LABU SAYONG

Assalamualaikum...

Pada hari jumaat bersamaan 19/4/2013 baru saya tahu macam mana nak menghasilkan labu sayong. Tempatnya di Kampung Gajah, Pasir Salak Perak. Perjalanan dari UPSI ke Kg. Gajah ni ambil masa hampir 2 jam. Demi nak siapkan kami punya tugasan jauh-jauh pun kami melangkah juga. kata orang jauh perjalanan luas permandangan. kalau nak maklumat lanjut layari http://www.chronos.my/knzkraf/ .




Tanjung Bidara kami datang.....

kenang-kenangan



Ha kacau jangan tak kacau...


isikan adunan dalam acuan yer puan-puan....


comel kan...




ni oven untuk bakar labu sayong



ni tempat pengeringan 




Labu Sayong yang dah siap


Aladin...

sokseksoksek : motif (tak ada apa nak update...)








2 comments:

i am S!L4H.. said...

Somellll sangat.. Cuba letak nurul dlm oven tu 5 minit agak jd labuh sayong ke sayonara? Hahaha. Okbai

Nurul Qalysa said...

hahahaa boleh jugak jadi puteri senandung..