Geng suka senyum

Sunday, August 7, 2011

Dugaan Bulan Puasa

CERITA SAHUR
Assalamualaikum

hari ni dah masuk 7 hari umat islam berpuasa pejam celik pejam celik dah 7 hari. pagi tadi masa nak sahur pegi la kat dapur ingat nak masak nasi dengan telor goreng tapi bila bukak gas.tetiba gas abis hadoiiiiiiiii time2 macam ni la dia nak buat hal mana nak dapat gas pagi-pagi buta.pas tu tengok dalam peti ais kowt-kowt la ada sisa makanan yang bole dimakan kan. nasib la ade kuey tiaw goreng yang lebih masa bukak puasa hambik jela kuey tiaw tu. tak kan nak makan sejuk-sejuk plak kan?? 

nak prangat/panaskan gas tak de, so dengan spontan amik periuk letrik letak je kuey tiaw  tu dalam periuk letrik nak panaskan.sebungkus kongsi tuk 2 orang . sedih  tau!!

kesedihan melanda

6 comments:

nub said...

melantak ayaq ja la.jadi la...

=)

Nurul Qalysa said...

nub : hahaha..kembung la nnt

i am S!L4H.. said...

sian ngat aihhh. sape la yg x dpt goreng telur tu.
T_____T

Nurul Qalysa said...

Silah : hahahaaa...kempunan org tu xleh mkn telor goreng...

.::juja::. said...

Rendam lahh megi dgn air panass..megi pun sdapp per..

Nurul Qalysa said...

juja : mulut,perut pyah nk trimaa dah megi jemu tahap cipan....heeehhee