Geng suka senyum

Monday, August 1, 2011

Hari pertama puasa

Rezeki bulan puasa
Assalamualaikum..........


Hari pertama puasa ni nikmat nyer amat terasa.pagi tadi dengan mamai-mamai bersahur dengan air milo dengan roti.tu lah makanan bila ada jauh dengan family. kowt-kowt orang lain sahur minum air masak sampai kembung perut.Tapi takpa * cobaan...  .Bulan puasa ni orang kata rezeki kita murah betul ke??...saya percaya,anda semua percaya x??..pagi tadi tetiba bunyi tut tut tut mesej telefon sampai bila buka mesej tu ha!! anda menerima RM 2 kredit percuma daridapa celcom bonus. Yahooo . Beberapa jam kemudian telefon bunyi lagi...tut tut tut mesej sampai, nak dipendekkan ayat saya  dapat kredit free lagi RM5 tak tahu la sapa dia yang baik hati topupkan.Siriyes tak tau.Tanya orang ni kata tak tanya orang tu kata tak.Dah orang bagi guna sudah bole??.. 

Jom pegi bazar cari benda ni..murtabak

sokseksoksek  : bazar depan rumah siap duit aje

3 comments:

..hizamirahim.. said...

haha.
mmg murah rezeki ye.
:B

i am S!L4H.. said...

kesian ngat aihhh hari 1st saho tu. mcm bangun dlm mimpi je. nasib baik x buat gune air paip. hahaha

ade peminat misteri kot. ayokkkkk
haha =p

Nurul Qalysa said...

hizami : alhamdulillah...hehehe

s!lah : tu la kesiankan roti n milo ja. hahaha air paip!!!!......bwk la nasi mai cni