Geng suka senyum

Tuesday, December 24, 2013

CAMERON LAGI


Assalamualikum...

hai semua pembaca blog yang setia. hari ni nurul nak update pasal lawatan sambil belajar ke Cameron Highland pada 15 -  17 noverber 2013 yang lalu walaupun dah lepas beberapa minggu kan. Al maklum la sibuk sangat katakan . kami menaiki 2 bas UPSI seramai 79 orang pelajar. kami pergi  sana pun sebab atas urusan untuk siapkan laporan projek subjek Perkebunan dan Hortikultor, Subjek minor.subjek ni memang best sangat pensyarah pun sporting habis..Prof Dr Zainal Abidin nama dia. Dia dah macam ayah kami dah. kalau dia marah kami pun dia tidak akan marah lama-lama lepas tu dia ok balik..dia layan kami pun macam anak dia memang best sangat.

Ops ok berbalik kepada aktivi kami masa kat Cameron ok banyak tempat yang kami pergi.kalau nak taip semua mesti tak ada orang nak baca kan.. tengok jela gambar ni..





ni masa kat MARDI 



Ladang Strawberi


kami warga UPSI


Miss arrogant 


Bersama rakan dan En Azizi yang sporting.


Salad yang segar bugar


Sedikit info berguna

potpetpotpet : ilmu tidak akan datang bergolek.

2 comments:

i am S!L4H.. said...

Wahahaha die sampai dulu Cameron. Malu ah org pahang. Hahahaha.

Nurul Qalysa said...

dah banyak kali g cameron..jemu dah eh..heheee