Geng suka senyum

Friday, December 20, 2013

HARI BAHAGIA

Assalamualaikum..

Walaupun sudah lepas beberapa hari majlis Anugerah Kecemerlangan Pelajar tapi nurul nak update jugak sebab siapa yang tidak seronok mendapat keputusan yang boleh di katakan cemerlang la jugak hehe. nurul tercalon sebagai penerima anugerah dekan fakulti seni komputeran dan industri kreatif, kos Teknologi Maklumat. Hari yang amat bermakna setelah berhempas pulas bertempur di medan peperiksaan. Ucapan sejuta kesyukuran kehadrat Ilahi, ribuan terima kasih yang tidak terhingga kepada kedua ibu dan bapa aku yang sentiasa mendoakan kejayaan anakmu ini. kepada para pensyarah yang memberikan didikan yang terbaik dan kawan-kawan yang banyak membantu. Kejayaan yang di perolehi berkat kerjasama kalian semua.

Aku berasa sangat bersyukur aku di berikan peluang untuk naik kepentas menerima anugerah. semoga aku dapat meneruskan pengajian  hingga tamat pengajian dalam Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Teknologi Maklumat.





dayah,nurul,ila,dayat,


coursemate


penerima anugerah bersama dekan fakulti 

potpetpotpet : kejayaan tidak akan datang dengan mudah

4 comments:

ANGLE BEUTY said...

gambar gua pn ad skli nie...bngga nie..haha

Nurul Qalysa said...

haha tahniah buat penerima anugerah..

Anonymous said...

Tahniahhhh.. Bukan senang nih..
Nak jugakkkk.. *.*

Nurul Qalysa said...

haha usaha tangga kejayaan.. berkat doa ibu ayah dan didikan pensyarah. silah pon pasti boleh.