Geng suka senyum

Thursday, January 2, 2014

TAHUN 2014

RAGAM MURID-MURID

Assalamualaikum...

Bila dengar dan tengok berita pasal budak-budak yang baru nak daftar masuk sekolah di Kelantan, Terengganu, Kedah dan Johor bermula pada 1/1/2014 dan di negeri lain bermula pada hari ini iaitu 2/1/2014. Baru sahaja buka sekolah macam-macam ragam murid kita dapat tengok suka dan ada yang berduka  lara . kadang-kadang kelakar pun ada tengok ragam budak-budak ni. saya harap ibu ayah semua tolong nasihatkan anak-anak jangan terlampau nakal sangat.


haha macam mana la boleh tersepit kat kerusi, ni mesti kes seronok sangat tak pun nakal sangat. ni baru hari pertama sekolah belum hari-hari berikutnya. penat cikgu nak melayan kerenah anak-anak yang baru nak membesar ni.


sampai terpaksa menggunakan gergaji. sabar yer dikk ha tu la nakal sangat..



Nah!! cikgu dia pun nak jugak memang trend 2014 la kowt.. haishh penin-penin (ketuk kepala kat kerusi)



sokseksoksek :  kenapa anak-anak 2014 ni hyperactive sangat???...ok Published.


2 comments:

Cik Pensil said...

erkk? sekolah mana ni?tak sangka cikgu pun ada jugak yek.

Nurul Qalysa said...

Cik Pensil : heheee tu la pasal..