Geng suka senyum

Friday, July 22, 2011

BUKIT BENDERA

  jOm pergi BUKIT BENDERA
Assalamualaikum semua....

hujung-hujung minggu ni, agak tak tahu nak buat apa saya ada satu cadangan j0m kita pergi jalan-jalan makan angin.  Sebenarnya saya nak cakap saya dah pergi melancong kat bukit bendera.anda jeles??...hehe untuk sesiapa yang masih bergelar student tiket dia cuma RM4 sahaja seorang, untuk yang dewasa RM8 seorang. memandangkan.hari tu  kitaorang lupa nak bawa kad matrik tak pasal-pasal kena RM8 tak mahal pun..untuk kanak-kanak lagi murah lupa la plak..

kat sana ad ape??
1. boleh naik kereta api.
2. boleh posing sana sini.
3. pemandangan yang cantik nampak seluruh pulau pinang.
4. sejuk, kat atas bukit katakan.


 ha kereta api ni la kitaorang naik


cantiknya pemandangan kat sini

nampak tak bukit bendera



sok sek sok sek  :  nak tau lagi apa yang best kenalah pergi sendiri...

3 comments:

i am S!L4H.. said...

tipu2.
x nampak seluruh ok. seberang perai x nampak pun. hahaha

NuR 'aQiLaH said...

dok kulim, x penah p lagi..huu

nurul said...

Silah : laen kli bwk tropong besr2..hahaa

Nur aQilah : senang2 nnt p la...