Geng suka senyum

Monday, July 11, 2011

PILOT JALANAN


PILOT JALANAN

Dimulakan dengan bismillah......lalalalaaaaa

korang nak tau tak??...yang tak nak tau pon saya bagitau jugak. biasanya kita tengok pilot yang bawa kapal terbang tu ha yang ni buat pertama kalinya saya perkenalkan pilot jalanan.yang tak leh blah nyer dia buat muka time tu hahahaa

@@@@@@@

@@@@@

@@@

@

adik saya yang sengal

########

#####

###

dia kata jangan kacau da nak mendarat tu......

sokseksoksek : tirulah macam saya....

9 comments:

Salwa said...

la..bersungguh pakai helmet.parachute pun de ke.haha.

nurul said...

salwa : hahahaa tu la kesengalan dy m'jd2..

i am S!L4H.. said...

ahaha. mereng sekejap kow adik mu nih?

nurul said...

i am S!L4H : hahahaaa..otak dy b'putar mcm stereng..

apik pehe said...

hehe..cakap kat dia..apik nk tempah jadi pemandu pelancong apik..hehee

..hizamirahim.. said...

#pengsan

=____=

nurul said...

apik pehe : hahaa blh2 ckp je nk g mn...

hizamirahim : sila pengsan laju2...hehee

♥ cik kieranaa ♥ said...

aduyai..
mmg sengal kannnn.,..!



btw..da folo u...hit me back ye. tq! :)

nurul said...

cik kieranaa : tq3..i will 4low u..