Geng suka senyum

Wednesday, April 13, 2011

Selera pantai timur

Makanan Orang Pantai Timur

hari ni memandangkan saya teringat kat kampung so buat la entry pasal makanan kat kampung,bagi yang suka boleh tengok,bagi yang tak suka tak payah tengok!!

perghhhh ayam percik


nasi kerabu daging bakar

laksa kelantan ok


nasi dagang
 ha ni sotong sumbat perghhhh sedap


 ni plak di panggil akok


 ni orang panggil akok bunga sebab cam bunga
 

 yang ni dodol


 ha ni jala mas manis sikit


ha tak ketinggalan budu

kalau nak tunjuk semua memang banyak yang susah nak dapat kat negeri lain kalau ade pun rase dia tak sama.time lapar-lapar cam ni tengok makanan hadoiiiii rase terus nak balik kampung.tu je tuk entry kali ni


sok sek sok sek : jom makan


7 comments:

naem said...

seddapppp ohhh :D

Faizal Fredley said...

perghhh..ni buat gua nak balik kelate nih...dah lama x kelik...rindunya....gulp...berbunyi2 perut ku..

nurul said...

naem : ermm yummy2...

FF : aii kg kelate jgk,kt org sma negeri ka??hehehe
confius...

KAMIHIDUP said...

sedap2. tapi kenapa ayam percik die kaler putih eh?

nurul said...

kamihidup : sbb dy gna santan..

ardinihumaira said...

pergh nanges tengok gamba last :') sedapnyeee

nurul said...

ardinihumaira :hahaa smpai nanges..