Geng suka senyum

Friday, April 8, 2011

zaman kecik-kecik(part1)

 zaman kecik

Bila cakap pasal zaman kecik-kecik dulu, kt ni mmg nakal ckit banyak masa mula-mula nak msuk tadika dulu punyer la takut..smpai tak nak masuk kelas ko tau, sampai ayah kena tggu kat depan kelas kot2 kt lari balik rumah hahaha,maklum la tak ade kawan lg.

gambar hiasan

tp..dah lama masuk tadika aku jadi nakal ckit nak tau nakal macam mana??..teeettt amik curi pencil budak laki hehe,budak ni nak crita jenis yang pendiam so aku suka la kacau jahat kan,so aku curi pencil budak ni lepas tu esoknye budak ni datang bawak pensil baru, aku amik lagi..hahak sampai sekali tu emak budak laki ni datang sekolah tanye cikgu.(baca dengan nada marah) si emak budak tu cakap,ni cikgu saya nak tanye budak mana yang selalu curi pensil anak saya??...aku buat tak tau je eleh bukan mahal pon pensil tu seposen je satu..hehehee

 pensil

ade tak perangai nakal anda zaman kecik-kecik jom kongsi...

ulasan: ni zaman kecik bila dah besar ni baik

7 comments:

i am S!L4H.. said...

oww si budak nuyu ni suke ambik pensel org erh. bdk laki plak tuh. x leh bla. hahahaha

nurul said...

hahaa bdak laki tu,air liur dia ska meleleh-leleh eeee...tu kt ska kacau jht x?

cik bahulu oren said...

ala,kecoh la mak budak tu..hehehe

nurul said...

cik bahulu Oren : ala mak mn yg x marah kna buli ari2...hahaa

KAMIHIDUP said...

budak sekolah makin maju. :)

.................cP~ said...

salam...satu peristiwa yang lekat masa zaman kanak2:
pernah gaduh dgn classmate sampai naik atas meja. budak tu pun gi panggil kak die nak ajak gaduh. fuh, nasib bek den atas meja.. selamat...
geram coz die panggil back up, mentang2 la den tak de abang/ kakak sekolah situ. cett..

nurul said...

hahaha..smpai naik tas meja,kra bajet brani r tu..huhu